Законі офіційні Новини на 2016 рік ,про (випуск банкнот) Королівським "Віп" Банком валюти ...

Законі офіційні Новини на 2016 рік ,про (випуск банкнот) Королівським "Віп" Банком валюти ...
Законі офіційні Новини на 2016 рік ,про (випуск банкнот) Наддержавним Королівським "Віп" Банком, валюти наз.(зелені) ,які будуть пущені в обіг по магазинах України,Румунії і т.д. Згідно Міжнародного Закону Королівської Міжнародної Служби за гривню,можна буде купити лише продукти харчування а за зелені купити тільки побутову техніку ,одяг та взуття. Новини є точні і правдиві...Ось така буде Політика ."Службові Новини" Грудень,2016 рік,моє фото де я у Державній Районній Раді нова назва міста "Приємна Прага" ,біля кабінету Голови районної Ради Дана Василія Івановича, помічника .Це не спонсорська реклама ...

ЛЕГАЛЬНИЙ КОРОЛЯ САЙТ.

ЛЕГАЛЬНИЙ КОРОЛЯ САЙТ.

2. Дивись « Контакти» на цьому Королівському Cайті .

1. ® Ofitsiyniy Korolya Sayt http://korolivska-sluzhba.ukit.me/# «klikay na silku»

2. Дивись « Контакти» на цьому Королівському Cайті .

Червона стрілка ,акцентування .

Червона стрілка ,акцентування .
Червона стрілка ,підкреслення уваги.

Ось така буде "Службова Сесія" за круглим столом в Наддержавному Королівському Парламенті .

Ось така буде  "Службова Сесія" за круглим столом в  Наддержавному Королівському Парламенті .
Ось така буде "Службова Сесія" за круглим столом в Наддержавному Королівському Парламенті.

Королівська Постанова – План, щодо прийому на роботу .

Королівська Постанова – План, щодо прийому на роботу .

Акцентую щодо членства, що я нікому не рідний чи двоюрідний брат ,кажу всім Церквам , а тільки можу бути Наддержавний Верховний Голова ,також не є член ніякої Організації і не можу бути згідно Наддержавної Конституції Служби Королівської .

- Основні вимоги : на роботу ніякого Закарпатця у в Королівський Парламент ,Надержавну Між. Королівську Службу у Ромунсько-Словацький район - це за Солотвином поблизу Ромунського міста Сігет - Мармацей не приймаю ,крім декількох мох працівників ,які в мене є зареєстровані . У №1 Філію – Представництво Наддержавної Між. Королівської Служби на роботу буде приймати директор, заступник директора ,начальник і місцевий - політик ,заповнюючи анкету на латинській мові у залі для приймання людей . Чи можна буде прийти в Королівський Парламент ,ні . У Філії – Представництві Наддержавної Між. Королівської Служби на стіні буде монітор ,де буде видна щоденна , он-лайн трансляція Супутникового Телеканалу «Досконале Правління»,де буде видно увесь Парламент із Корольом .Спутниковий Телеканал ,відкритий ,самим Наддержавним Корольом Вакарук Володимиром ,він є у постійній власності «Королівського Парламенту» .

1. Основна Королівська вимога – план, щодо прийому на роботу у Наддержавний Між. Королівський Уряд це – Королівський Парламент .

Найперше заповнення «Службової Анкети» всіх паспортних даних .

- Приймаю тільки із паспортом громадянина держави ,дипломом про закінчення любого навчального заклада ,вік від 25 років, тільки із Румунії,Угорщини ,Словакії ,Чехії і не Американських хлопчиків місіонерів - проповідників .

2. Основна Королівська вимога – план, щодо прийому на роботу у №1 Філію-Представництво Наддержавної Між. Королівської Служби :

- Приймаю тільки із паспортом громадянина Держави Україна ,дипломом про закінчення любого навчального заклада ,вік від 25 років до 60 років, навчання стажування у «Службовому Залі» 2 місяці . Ті кому 69 на роботу не приймаю ,такі особи згідно Закону є на пенсії .У Філії вихідний є субота,неділя,а в Королівському Парламенті ,понеділок вихідний .

Konstitutsiya (Korolya) Peredana Vspadok ,Tomu Komu Peredano Svyashchennu Vladu.

Konstitutsiya (Korolya) Peredana Vspadok ,Tomu Komu Peredano Svyashchennu Vladu.
Konstitutsiya (Korolya) Peredana Vspadok ,Tomu Komu Peredano Svyashchennu Vladu.

Konstitutsiya (Korolya) Peredana Vspadok ,Tomu Komu Peredano Svyashchennu Vladu.

Konstitutsiya (Korolya) Peredana Vspadok ,Tomu Komu Peredano Svyashchennu Vladu.
Konstitutsiya (Korolya) Peredana Vspadok ,Tomu Komu Peredano Svyashchennu Vladu.

Всім привіт !

"Світова Досконала Конституція (Міжнародний Закон) .

"Світова Досконала Конституція (Міжнародний Закон) .
"Світова Досконала Конституція (Міжнародний Закон) ,який основою Наддержавної Міжнародної Королівської Служби"Ось підстава доказу із статті Конституції України про юридичний договір із "Державною Службою" .

" Міжнародний Організаційний Стандарт ".

" Міжнародний  Організаційний Стандарт ".
" Міжнародний Організаційний Стандарт ".

Автор "Інтелектуальний виробник":

Автор "Інтелектуальний виробник": Вакарук Володимир ,Вакарук Микола,Вербіцький Олександер,Годинко Іван, Агепюк Іван .

"Світова Досконала Конституція (Міжнародний Закон) .

"Світова Досконала Конституція (Міжнародний Закон) ,який основою Наддержавної Міжнародної Королівської Служби".

Ось підстава доказу із статті Конституції України про юридичний договір із "Державною Службою" .

"Спеціального Свідоцтва" 468 від 19.11.2015р.Міністерства Юстиції України м.Києва від Державного Департаменту Реєстраційної Служби" ось "Стаття 9. Чинні (Міжнародні Договори), згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України, є частиною національного законодавства України.

Укладенняч (Міжнародних Договорів), які суперечать Конституції України, можливе лише після внесення відповідних змін до Конституції України .

Ось важливі статті із державної Конституції України .

Стаття 15. Суспільне життя в Україні ґрунтується на засадах політичної, економічної та ідеологічної багатоманітності. Держава гарантує свободу політичної діяльності, не забороненої Конституцією і законами України.

Стаття 18. Зовнішньополітична діяльність України спрямована на забезпечення її національних інтересів і безпеки шляхом підтримання мирного і взаємовигідного співробітництва з членами (Міжнародного Співтовариства) за загальновизнаними принципами і нормами (Міжнародного Права).

Стаття 34. Кожному гарантується право на свободу думки і слова, на вільне вираження своїх поглядів і переконань.

Кожен має право вільно збирати, зберігати, використовувати і поширювати інформацію усно, письмово або в інший спосіб - на свій вибір.

Korol Vakaruk

Korol Vakaruk
© 2006-2099. Мій Замок-Фортеця,Палац Королівський. Всі права захищено. Автор Наддержавний Король Вакарук Володимир . Наддержавний Король на всю Європу буде ,випускати, друкувати гроші "обіг - емісія".

"(Також отримав офіційного листа на абоненську скриньку 24 про підтвердженя реєстрації)" .

"(Також отримав офіційного листа на абоненську скриньку 24 про підтвердженя реєстрації)" .
"Дивись Службові Новини"...Мій Законний Публічний Розпорядок Праці на Січень,Лютий ,також у Ромунському-Словацькому районі.

"Службові Новини" Грудень,2016 рік.

"Службові Новини" Грудень,2016 рік.

Початок службової роботи у Державній Районній - Обласній Раді ,біля кабінету Голови Районної Ради Дана Василія Івановича,3 поверх. Субота, Неділя вихідний. Початок роботи понеділок з 10.00 ранку Голови,Сільського, Районного,та Обласного ...

Інформація прийнята і затверджена Наддержавним Верховним Монархом Головою , у Філії Наддержавної Королівської Служби у місті Приємна Прага ,стара назва Рах...

30.01.2017рік

Дивись Контакти.

Дивись Контакти.
Дивись Контакти.

«Королівська Постанова» щодо прийому на роботу !

«Королівська Постанова» щодо прийому на роботу !

Щодо 2-6 осіб офіційного легального прийому в Наддержавну Між. Королівську Службу у Ромунсько - Словацький район ,недалеко 2-3 км від міні - Автовокзалу в смт.Солотвино поряд є старий ринок і Автозаправка ,то їх приймаю у Районній Раді у кабінеті чи біля кабінету Голови районної Ради Дан Васілія або Басараби Павла.

Стягування Наддержавного Церковного Податку 10 грн,щомісяця із зарплат,пенсій ,бізнесменів ...

Стягування Наддержавного Церковного Податку 10 грн,щомісяця із зарплат,пенсій ,бізнесменів ...
Всезагальний (обов'язковий ) щомісячний "Наддержавний Двоєдиний Податок + Церковна (данина)", яка є зовсім мізерна в місяць, стягуватися буде з народу це - зарплат,пенсій , бізнес тільки в мій банківський рахунок , це - "Наддержавний Королівський Фонд" на Закарпатті .Коштами ніхто незможе користуватися ,чи особисто розприділяти ,тільки сам Наддержавний Монарх ,керувати буде у своєму офісі ,якщо банкір буде мати завдання ,тільки під моїм пильним спостереженням буде виконуватись доручене завдання . Це мій основний легальний прибуток із Церковних Громад в UA .

® «™ Політично Між. Королівський Сайт ». Це насправді тоді 2000 тисячі літ назад виглядав жид народ

® «™ Політично Між. Королівський Сайт ». Це насправді тоді 2000 тисячі літ назад виглядав жид народ
Це насправді було 2000 тисячі літ назад, так виглядав жид народжений Монарх Небесного Уряду від Бога Отця Небесного .Так ,як різні художники його на картинах змальовують кумедним-страшним і вони це назвали ікони (образи),то вони змальовують його в карикатурі в жанрі комікса , тобто домальвують його тріхи страшним ,то уже несправжній вигляд людського обліку.

© "Якщо ви помічаєте багато помилок ,прохання дзвоніть у Службу Гасіння або виправте...

©  "Якщо  ви помічаєте багато помилок ,прохання дзвоніть у  Службу  Гасіння або виправте...
© "Якщо ви помічаєте багато помилок ,прохання дзвоніть у Службу Гасіння або виправте самостійно та безкоштовно , аххааа"

Автор "Інтелектуальний виробник":

Avtor "Intelektualniy virobnik": Vakaruk Volodimir ,Vakaruk Mikola, Verbitskiy Oleksander, Godinko Ivan, Agepyuk Ivan . ® «™ Politichno Mizh. Korolivskiy Sayt » © 2006 - 2099 - ISO-2005.

Загружаем курсы валют от minfin.com.ua
Загружаем курсы валют от minfin.com.ua

POGODA SHCHODENNA NA ZAKARPATTI!!

"Knopki perehodu v sotsialni merezhi".Мене можна знайти в цих соціальних мережах.

День і ніч постійно горить газ ...Як вам ???

День і ніч постійно горить газ ...Як вам ???

Офіційний Сайт Київської Столичної Ради Депутатів .(клікай на фото ,щоб відкрити).

Офіційний Сайт  Київської Столичної Ради Депутатів .(клікай на фото ,щоб відкрити).
Офіційний Сайт Київської Столичної Ради Депутатів .(клікай на фото ,щоб відкрити).

Автостоп - зупинись.

Автостоп - зупинись.

ПОЗНАЙОМЛЮСЯ.

- Теплий Привіт ! Звуть Володимир,живу поблизу Ромунського міста Сігет-Мармацей .Прагну познайомитися з приємною,гарною,чесною спорцменкою ,яка має гарну талію. Шукаю справжню угорку ,можливо і ромунку ,яка буде любити сім’ю,роботу,відпочинок ,романтику ,яка буде мати віру в себе та до свого законного чоловіка.

Мій службовий номер +380936981425 смс

Державна Обласна Рада .(клікай на фотобанер).

Державна Обласна Рада .(клікай на фотобанер).
Державна Обласна Рада .(клікай на фотобанер).

Державна Нагорода,2017 рік .

Державна Нагорода,2017 рік .
Державна Нагорода,2017 рік .

Королівські символи ,Наддержавної Королівської Служби.

Королівські символи ,Наддержавної Королівської Служби.
Королівські символи ,Наддержавної Королівської Служби.

Королівські символи ,Наддержавної Королівської Служби.

Королівські символи ,Наддержавної Королівської Служби.
Королівські символи ,Наддержавної Королівської Служби.

Справжня ,оригінальна печатка Наддержавного Короля,Голови .

Справжня ,оригінальна печатка Наддержавного Короля,Голови .
Справжня ,оригінальна печатка Наддержавного Короля,Голови .

nedeľa, 11. novembra 2012

ЦІКАВА ІСТОРІЯ ВИНЕКНЕННЯ ПРОТЕСТАНТИЗМУ У ЄВРОПІ !!!!

         ЦІКАВА  ІСТОРІЯ   ВИНЕКНЕННЯ  ПРОТЕСТАНТИЗМУ   У  ЄВРОПІ !!!!
Релігієзнавство - Мозговий Л.І. 

Копіруйте  на робочий стіл чи  флешку інформацію та фото  .

1. Протестантизм як історичний феномен!!!

 Протестантизм (від лат. Protestatio, onis f [protestor] - урочиста заява, проголошення, засвідчення; в отд. Випадках - заперечення, незгоду) - одне з трьох, поряд з православ'ям і католицизмом, головних напрямків християнства, яке представляє собою сукупність незалежних церков, церковних союзів і деномінацій, пов'язаних своїм походженням з Реформацією - широким антикатолицьких рухом XVI століття в Європі.

В даний час існують як консервативна форма протестантизму, так і його ліберальна форма.

Присутні й інші відмінності в поглядах і практиках від церкви до церкви і від деномінації до деномінації.

========================================

 Основна стаття: Реформація
Основна стаття: Історія протестантизму

Протестантизм виник в середньовічній Європі в якості опозиції до Католицької Церкви, в ході руху Реформації, ідеалом якої було повернення до апостольського християнства.

На думку прихильників Реформації, католицтво відійшло від початкових християнських принципів в результаті численних нашарувань середньовічного схоластичного богослов'я і обрядовості.

Вождем релігійної революції став Мартін Лютер. Перший відкритий виступ Лютера проти церковної політики відбулося в 1517 році - він публічно і люто засудив торгівлю індульгенціями, потім прибив на церковні двері 95 тез з викладенням своєї позиції.

 У 1526 р. Шпеєрський рейхстаг на вимогу німецьких князів-лютеран призупинив дію Вормсского едикту проти Мартіна Лютера. Однак 2-й Шпеєрський рейхстаг 1529 скасував цю постанову. У відповідь на це шістьма князями і чотирнадцятьма вільними містами Священної Римської імперії на рейхстазі в Німеччині був поданий так званий «Шпеєрський протест». За назвою даного документа прихильники Реформації отримали згодом назву протестантів, а сукупність виникли в результаті Реформації некатолицьких конфесій - «протестантизм».

 Основна стаття: Доктрини протестантизмуПротестантизм розділяє загальнохристиянські уявлення про буття Бога, Його триєдності, про безсмертя душі, рай і пекло (відкидаючи при цьому католицьке вчення про чистилище). Протестанти вважають, що людина може отримати прощення гріхів вірою в Ісуса Христа (вірою в Його смерть за гріхи всіх людей і в Його воскресіння з мертвих).Християни-протестанти вірять, що Біблія є єдиним джерелом християнського віровчення, її вивчення і застосування у власному житті вважається важливим завданням кожного віруючого. Протестанти докладають зусиль, щоб Біблія була доступна людям на їх національних мовах.Священне Передання, згідно з поглядами протестантів, авторитетно настільки, наскільки воно грунтується на Біблії і підтверджується Біблією. Подібний критерій характерний для оцінки будь-яких інших релігійних вчень, думок і практик, включаючи і своїх власних. Погляди і практики, не підтверджуються вченням Біблії, не вважаються авторитетними і не обов'язкові для виконання.Таким чином протестантизм визначив принциповими три положення: порятунок особистою вірою, священство всіх віруючих, винятковий авторитет Священного Писання (Біблії).Остаточне формування протестантського богослов'я відбулося до середини XVII століття, і викладено в таких віросповідних документах Реформації:

    
Гейдельберзький Катехізис 1563 (Німеччина)
    
Книга Злагоди 1580 (Німеччина)
    
Канони Дордрехтского Синоду 1618-1619 рр. (Дордрехт, Нідерланди)
    
Вестмінстерське сповідання віри 1643-1649 рр. (Вестмінстерське абатство, Лондон, Великобританія).Теологія протестантизму пройшла у своєму розвитку ряд етапів. Це ортодоксальна теологія XVI в. (Мартін Лютер, Ж. Кальвін, Цвінглі, Ф. Меланхтон), непротестантская, або ліберальна теологія XVIII-XIX ст. (Ф. Шлейермахер, Е. Трельч, А. Гарнак), «теологія кризи», або діалектична теологія, що з'явилася після Першої світової війни (К. Барт, П. Тілліх, Р. Бультман), радикальна, або «нова» теологія, распространившаяся після Другої світової війни (Д. Бонхеффер).Характерною рисою класичного протестантського богослов'я є досить строге ставлення до того, що вважається істотним - вірі, таїнств, порятунку, вченню про церкви, і менш суворе відношення до зовнішньої, обрядовій стороні церковного життя (адіафора), що часто породжує велику різноманітність форм при дотриманні строгості вчення.Пізніші течії часто виробляють власне вчення, деякі доктрини якого можуть виходити за межі класичного богословської спадщини. П'ятидесятники, на відміну від інших християн, приділяють досить істотне увагу «говорінню на інших мовах» (глоссолалії) (вважаючи це ознакою «Хрещення Святим Духом»), також іншим дарам Святого Духа, таким як дар зцілення і дар пророцтва. Переконання в прояві дару пророцтва в сучасному християнстві характерні і для Адвентистів сьомого дня, вони пов'язують його з баченнями і одкровеннями Олени Уайт.

 Єдиного центру протестантизму не існує; організаційно протестантські помісні церкви об'єднані в регіональні організації, які, у свою чергу, формують всесвітні об'єднання церков.

 Обряди і таїнства!!!!У різних протестантських напрямах поняття обряду й таїнства можуть мати різний зміст. У разі, якщо визнаються таїнства, то їх два - хрещення і причастя. В інших випадках за цими діями визнається тільки символічний зміст. У будь-якому випадку вони вимагають свідомого ставлення, тому може існувати звичай здійснювати хрещення в більш-менш зрілому віці, а до причастя проходити спеціальну підготовку (конфірмацію). Шлюб, сповідь (та інше подібне) в будь-якому випадку вважається просто обрядом. Крім того, протестанти не бачать сенсу в молитвах за померлих, молитвах святим і численних святах в їх честь. У той же час повагу до святих буває шанобливим - як до прикладів праведного життя і хорошим вчителям. Поклоніння мощам не практикується як невідповідне Писанню. Ставлення до шанування образів неоднозначно: від відторгнення як ідолопоклонства, до вчення, що честь, віддається образу, сходить до першообразу (визначається прийняттям чи неприйняттям рішень II Нікейського (сьомого Вселенського) Собору).Молитовні будинки протестантів, як правило, вільні від пишного оздоблення, образів і статуй, що, втім, не самоціль, і походить від переконання, що в подібному декорі немає необхідності. Будівлею церкви може служити будь-яку будівлю, яке береться в оренду чи купується на рівних з мирськими організаціями умовах. Богослужіння протестантів зосереджено на проповіді, молитві і співі псалмів і гімнів на національних мовах, а також на причасті, якому деякі напрямки (наприклад, лютерани) надають особливого значення.

----------------------------------------------------------------

 Поширення протестантизму!!!!!!!


Первісними формами протестантизму були лютеранство, цвінгліанство, кальвінізм, анабаптізм, меннонитство, англіканство. Надалі виникає ряд інших течій - Євангельські християни, баптисти, адвентисти, методисти, квакери, п'ятидесятники, Армія порятунку і ряд інших. Формування більшості цих течій проходило під знаком «релігійного відродження» (рівайвелізм), повернення до ідеалів раннього християнства і Реформації. Всі вони відрізняються від старого чи літургійного протестантизму перевагою вільної проповіді та активної евангелізаторской місіонерською діяльністю.В даний час ідеї протестантизму проникли практично в усі країни світу, і на сьогоднішній день, в більшій чи меншій мірі, протестантські конфесії мають своїх послідовників практично у всіх країнах.В даний час протестантизм є переважаючим віросповіданням у скандинавських країнах, США, Великобританії, Австралії, Нової Зеландії. У Німеччині, Нідерландах, Канаді, Швейцарії протестантизм є одним із двох переважаючих віросповідань (поряд з католицизмом) .Протестантизм - одна з небагатьох релігій, поширених по світу в наші дні. До теперішнього часу 15-20% населення Бразилії, 15-20% населення Чилі, близько 20% населення Південної Кореї прийняли протестантизм .

-----------------------------------------------------------------

 Віровчення!!!!!!


Найбільш фундаментальним недоліком протестантської доктрини православні і католики вважають заперечення тієї ролі Священного Передання, яку воно має у православ'ї та католицизмі. На їхню думку, завдяки Священному Переданню Святими Отцями і був відібраний (з безлічі сумнівних апокрифічних книг) список (канон) богонатхненних книг Нового Завіту. Іншими словами, протестанти використовують набір канонів, але заперечують перекази, за якими вони були прийняті. Самі ж протестанти заперечують роль Священного Передання у формуванні канону, вважаючи, що канон був сформований під керівництвом Духа Святого .Багато католики і православні вважають, що протестанти відкидають Священне Передання повністю. Однак це характерно не для всіх протестантів. У реальності скрупульозно слідують виключно Священному Писанню тільки меноніти, месіанські іудеї і частина баптистів. Більшість протестантів, які визнають певну роль Священного Передання в християнстві, при цьому на перше місце ставлять Святе Письмо, а не Священне Передання в якості тлумача Святого Письма. Передання ж, що суперечать Писанню (у різних деномінацій розуміння цих протиріч різному), в розрахунок не приймаються.Вчення протестантизму: душа людини рятується тільки лише через віру в Ісуса Христа як свого рятівника, (лат. Sola fides) і через благодать Божу, яка виражається в тому, що Ісус помер за гріхи кожної людини, а не за допомогою добрих справ (Біблія, Яків 2:17-20), католиками і православними відкидається.

 На думку багатьох православних і католиків, протестантизм не має безперервного апостольського спадкоємства . Відсутність апостольського спадкоємства не визнається самими протестантами, наприклад, апостольське спадкоємство є у Англіканській церкві і у лютеранських церков усіх скандинавських держав, так як церкви в цих країнах утворилися шляхом повного відділення місцевих єпархій (разом з єпископами, священиками і паствою) від РКЦ. На думку ж багатьох протестантів, апостольське спадкоємство саме по собі є необов'язковим або ж обов'язковим, але не єдиною умовою Церкви Божої, - відомі випадки, коли і православні єпископи ставали розкольниками і створювали власні церкви.Протестанти не визнають діянь третього - сьомого Вселенських соборів . Де-факто всі протестанти визнають рішення двох перших Вселенських соборів: Першого Нікейського і Першого Константинопольського, будучи тринітаріями і сповідуючи Апостольський, Нікейський і Афанасієвський символи віри. Саме тому мормони  і свідки Єгови  не відносять себе до протестантів (з тієї ж причини інші протестанти не вважають їх християнами .Більшість протестантів заперечують чернецтво, ікони і шанування святих. Монастирі є у лютеран і англікан, не заперечуються цими конфесіями також святі і ікони, проте немає іконопочитання в тому вигляді, яке властиво католицтва і православ'я. Заперечують чернецтво та ікони протестанти реформатського спрямування.

------------------------------------------------------------------

 Обряди!!!!!

На думку православних критиків, відсутність Таїнств, характерних для православ'я, робить протестантську релігію «неповноцінною , ущербної і нестабільною» , приводить протестантизм до нескінченного дроблення на безліч деномінацій, а дух раціоналізму до закінченого атеїзму  (розвиненому переважно саме в протестантських країнах .

--------------------------------------------------------------------

 Спосіб життя, питання етики і моралі  !!!!!!!

З точки зору консервативних протестантів, наприклад, євангельських християн-баптистів, п'ятидесятників, представників інших протестантських конфесій, а також критиків поза протестантизму, ряд представників протестантських деномінацій в Західній Європі демонструє так зване «змирщення Церкви», що виявляється в ліберальному ставленні до гомосексуалізму, абортів, наркотикам, евтаназії, суїциду та ін Так, наприклад, Лютеранська Церква Швеції схвалює одностатеві шлюби.

З точки зору консервативних протестантів, подібні речі - маргінальний протестантизм, який не має нічого спільного ні з класичним протестантизмом, ні з християнством в цілому.

Протестантські церкви держав СНД та Прибалтики , а також протестанти в США, Азії і Латинській Америці в даних питаннях набагато більш консервативні, подібні тенденції їх не торкнулися.

 З боку атеїстів і інших конфесій!!!!!


Також часто протестантські церкви критикуються атеїстами і представниками традиційних конфесій за нав'язливу саморекламу і прозелітизм.  Хоча прозелітизм і засуджений Всесвітньою радою церков, на практиці місіонери деяких протестантських церков ведуть активну пропаганду своїх віровчень серед представників традиційних конфесій. Наприклад, пастор церкви «Нове Покоління» А. С. Лєдяєв, формально терпимо ставлячись до керівництва РПЦ , у своїх проповідях і виступах регулярно жорстко критикує православ'я, Російську Православну Церкву ; також неодноразово він іменував себе « апостолом »і закликав побудувати суспільство, де кожна сфера життя керувалася б людьми певної конфесії ; на голосуванні в кращих діячів Латвії закликав голосувати за себе мешканців інших країн . Така поведінка відомого протестантського пастора неминуче стає об'єктом контркрітікі . Представник іншої течії протестантизму - баптист Том Карл Уїллер у своїй книзі «Псевдохрістіанство» вказує, що «віровчення таких великих екуменічних груп, як ліберального протестантизму у Всесвітній Раді церков, Римо-католицької та Східної православної (російської та грецької) церков суперечать основним фундаментальним доктринам Святого Письма », тим самим фактично прирівнюючи названі християнські церкви (в тому числі і протестантські, що входить до ВРЦ) до псевдохристиянської релігійним організаціям.Об'єктом критики часто стають і масові «євангелізації» або крусейди, що проводяться деякими відомими протестантськими служителями, зокрема американським проповідником Бенні Хінном .Послідовними критиками прозелітскіх методів протестантів і протестантизму в цілому є А. І. Осипов (російський богослов) і А. Л. Дворкін (дослідник феномена сучасного сектанства).

 З боку правозахисних організацій!!!!

Критиці з боку правозахисних товариств в даний час піддаються головним чином консервативні протестантські церкви, що забороняють розлучення, аборти, позашлюбні статеві зв'язки і гомосексуалізм .

------------------------------------------------------------------

Протестантизм - один із трьох, поряд з католицизмом та православ'ям, напрямів християнства, що представляє собою сукупність численних самостійних церков і деномінацій, пов'язаних з Реформацією - широким антикатолицьким рухом XVI ст. в Європі. Два століття інтенсивних хрестових походів (ХІ-ХШ ст.) показали безперспективність насильницького поширення ідей християнства та підірвали довіру широких мас до папства як інституту, який їх організовував. Три століття інквізиції (XIII-XV ст.) розкрили світу недосконалість церковної системи католицизму. На початку епохи Відродження католицька церква зазнала тяжких випробувань: симонія, крайня аморальність багатьох римських первосвящеників, зловживання індульгенціями тощо. Сприяли реформації у Німеччині і зміцнення соціально-економічних умов бюргерства, і поява університетів на базі шкіл при монастирях (Париж, Болонья, Оксфорд тощо), і необхідність ведення богослужіння національними мовами та поява книгодрукарства. Міцною духовною основою були ідеї німецьких містиків ХШ- XIV ст., які шукали безпосереднього єднання з Богом, сутність якого - Любов, поза церковною ієрархією. Вони впливали на погляди багатьох європейських богословів. Протестанти - це загальна назва християнських громад, які утворилися в результаті проповідей Мартіна Лютера, Ульріха Цвінглі і Жана Кальвіна.
Назва "протестантизм" - історична випадковість. Слово "протестант" (від лат. protestans, род. відм. protestantis - привселюдно доводити) вперше було використане на рейхстазі в Шпеєрі (1529 р.) для позначення учасників, що підписали Protestatio - документ, в якому відкрито висловлювалася незгода з рішенням рейхстагу заборонити ряд реформ в межах церкви. Ранніми формами протестантизму були лютеранство, цвінгліянство і кальвінізм, унітаріанство і соціанство, анабаптизм і менонітство, англіканство. Надалі виникає ряд течій, відомих як неопротестантизм: баптисти, методисти, квакери, адвентисти, п'ятидесятники, мормони, або "святі останніх днів", армія порятунку, християнська наука і багато інших. Іноді класифікують дві гілки протестантизму як явище відокремлення деномінацій від католицької та православної церков.
Формування більшості цих течій проходило під знаком "релігійного відродження" (ривайвелізму), повернення до ідеалів раннього християнства, тому самі протестанти називають себе "євангельськими церквами", підкреслюючи, що вони повертаються до основ євангельської віри.
Найпоширенішим у Німеччині є лютеранство. У Швейцарії головним представником протестантизму стала реформатська церква (результат проповідей Ульріха Цвінглі та Жана Кальвіна). Їх віровчення поширилося у формі пресвітеріанства. На противагу цьому протестантизм в Англії не був справою реформаторів: від початку англіканська община нерозривно пов'язана з політичними планами правлячої еліти. Четверта форма протестантизму, більш радикальна, пов' язана з анабаптистами, які наполягали на суворому дотриманні новозаповітних заповідей, тому в них вбачають духовних попередників менонитів і, як вважають деякі ре-лігієзнавці, баптистів.
На сьогодні протестантизм набув найбільшого поширення в Скандинавських країнах, США, Німеччині, Великобританії, Нідерландах, Канаді, Швейцарії. Світовим центром його вважаються США, де знаходяться керівні органи баптистів, адвентистів та інших протестантських церков і деномінацій. Для сучасного протестантизму характерне прагнення до інтеграції, що знайшло вираження у створенні в 1948 році. Всесвітньої ради церков, міцному екуменістському русі. Загальна кількість прихильників протестантизму у різних джерелах коливається від 325 до 470 млн. Такі великі розбіжності у цифрах виникають через розмитість самого поняття "протестантизм". Нові релігійні угрупування протестантського спрямування виникають і так само зникають. У процесі імплантації ортодоксальних форм протестантизму на різні національні ґрунти часто утворюються нові форми, які важко класифікувати як протестантизм. Цьому сприяють і різні назви тих самих конфесій у різних частинах світу, і розмитість догматичних та організаційних меж багатьох з них. Крім того, у різних країнах релігієзнавці по-різному класифікують самі релігійні організації: наприклад, у германомов-них країнах протестантами називають тільки лютеран, а - "реформатською церквою" тощо. На сьогодні лютеранство - найбільша протестантська деномінація в світі.
Деякі релігійні течії історично передували Реформації, проте зазвичай їх прийнято відносити до протестантських. Це вальден-си, які з'явилися в XII ст. у Франції та гусити (XV ст., Чехія) - перша християнська церква, що не визнала Папи Римського.
За сто років з початку Реформації від католицької церкви відійшло близько 90 мільйонів віруючих, утворилися десятки нових християнських конфесій. Виступаючи проти необмеженої влади Папи Римського, протестанти взагалі відмовилися від визнання будь-якого церковного ієрархічного авторитету. Відкида-ючи католицьке вчення про дієвість таїнств через досконалість дії, вони зовсім відмовилися від деяких таїнств, а за іншими залишили алегоричне або нагадуюче значення. Початок процесу Реформації поклали загальновідомі 95 тез Лютера. Спочатку він виступив тільки проти індульгенцій, потім вже сама логіка боротьби привела його до заперечення інших основ католицького вчення. Лютер вперше переклав на німецьку мову Священне Писання. Основні положення цього вчення:
o Священне Писання - єдине джерело віри. Відкидається авторитет Церкви, Священного Переказу, постанов Соборів.
o Людину виправдовує перед Богом тільки віра, а не добрі справи. Заперечується діяльна участь людини у власному порятунку.
o Церква є невидимим співтовариством святих.
o Заперечується боговстановлена ієрархія. У лютеран є єпископи і пресвітери, але вони визнаються тільки як адміністративно-вчительські голови громад, а не як спадкоємці особливих благодатних дарів чи повноважень, які існують з часів апостольських.
o Таїнства не є провідниками божественної благодаті, а існують тільки як знаки для зміцнення віри. Визнаються лише два таїнства - водохрещення й євхаристія.
o Заперечується вшанування та звернення до святих, вшанування ікон, мощів, молитви за померлих.
o Не мають значення для порятунку і, отже, не потрібні посади, аскетичні подвиги, чернецтво.
Якими б багатоманітними не були ортодоксальні протестантські течії, їх символи віри зазвичай містять три загальних для всіх фундаментальних принципи. Протестанти визнають: 1) найвищий авторитет Біблії, 2) виправдання тільки вірою, 3) всезагальне священство віруючих. Найбільш раннє офіціальне формулювання протестантського віровчення міститься в Аугсбурзкому сповіданні. Інші авторитетні документи ортодоксального історичного протестантизму - це Сповідання віри вальденсів 1120 року, Гейдельберзький катехізис 1563 року, Лондонське баптистське віросповідання 1689 року, Московське баптистське віросповідання 1928 року за редакцією баптистського пастора Н. Одинцова тощо.
---------------------------------------------------------------------------

 Секта (лат. secta - школа, навчання, від лат. Sequor - іду) - поняття (термін), що використовується для позначення релігійної групи, що відокремилася від основного релігійного спрямування.
В деяких джерелах поняття «секта» трактується ширше . Так називається будь-яка група (релігійна або нерелігійна, що відокремилася або нова), що має своє вчення і свою практику, відмінні від пануючої церкви чи ідеології (див. Визначення).
Лінгвісти, філологи:

    В. І. Даль визначив слово «секта» як «братство, яке прийняло своє, окреме навчання про віру; згоду, толк, розкол чи єресь» (вказавши, що слово походить із французької мови) .

    Д. Н. Ушаков визначив слово «секта» як «1. релігійне співтовариство, що складається з людей, що відкололися від панівної церкви і прийняли нове віровчення 2. перен. Відгородившись від спілкування з іншими, замкнулася в собі група осіб (неодобріт.) »
    С. І. Ожегов: секта - 1) релігійне об'єднання, що відокремилося від якого-небудь віровчення і йому протистоїть ; 2) група осіб, замкнувшись у своїх дрібних, вузьких інтересах (кніжн. неодобр.)
    Ф. Н. Петров: «Секта - релігійна громада, що відкололася від пануючої церкви; замкнута група, чуждающаяся широких мас».
    В. Ю. Троїцький, доктор філологічних наук, провідний науковий співробітник Інституту світової літератури ім. А. М. Горького РАН допускає називати сектами: «... більшість нових релігійних рухів вихідців з будь-яких традиційних релігій (відгалужень від них) <можуть> надавати іноді культурообразующей вплив на традиції народів, перетворюючись на якісь релігійні рухи, відрізняючись від материнської релігії якими -то догматами ... »      

  Секта - це суспільство врятованих, які прагнуть відокремитися і відгородитися від зовнішнього світу ... секта - союз людей, які отримали вищу релігійну атестацію

        - Макс Вебер Вибрані твори / Под ред. д.ф.н. Ю.Давидова. М., 1990. -С. 176, С. 244, прим. С.174, С.283

        «Секта релігійна (лат. secta - образ думок, вчення) - один з типів релігійних об'єднань. Секта релігійна виникає як опозиційний протягом по відношенню до тих чи інших релігійних напрямків. Для секти релігійної характерна претензія на винятковість своєї ролі, доктрини, ідейних принципів, цінностей, установок. З цим пов'язані настрої вибраності, а нерідко - і тенденція до ізоляціонізму. Різко виражене прагнення до духовного виразу (ревівалізм), ознакою якого вважається суворе дотримання певного морального кодексу і ритуальних приписів. Ця установка нерідко веде до фанатизму. Секта релігійна заперечує інститут священства, лідерство вважає харизматичним, право на нього визнає за особою, яка одержала нібито як милість Божу особливу здатність до керівництва. Підкреслюється рівність всіх членів, проголошується принцип добровільності об'єднання, робиться акцент на "звернення", що передує членству. Зазначені риси, окремо взяті, можуть бути виявлені і в релігійних об'єднань інших типів. Проте сукупність ознак характерна саме для секти релігійної. Загальні ознаки по-різному модифікуються в різних сектантських течіях. Історична доля сект релігійних неоднакова. Одні з них через певний проміжок часу припиняють своє існування. Інші з часом перетворюються в церкві або деномінації ».

        - Секта релігійна / / "Атеїстичний словник" під ред. д.ф.н. М.П.Новікова. - М.: "Политиздат", 1983, С.439

        Секта релігійна - (лат. secta - школа, шлях, вчення, напрям) - один з типів релігійних організацій. У релігієзнавстві та соціології релігії С. р. розглядається як опозиційний протягом по відношенню до тих чи інших релігійних напрямків. Істотні ознаки С. р., Що відрізняють їх від церкви - неприйняття світу, добровільне і свідоме вступ (звернення), відсутність бюрократичної організації, менш формалізоване і більше емоційне богослужіння. Поряд з цими ознаками С. р. властиве прагнення удосконалити або видозмінити деякі положення віровчення або обрядової практики «історичних релігій» (М. Вебер) ...

 «Секта релігійна (лат. secta - образ думок, вчення) - один з типів релігійних об'єднань. Секта релігійна виникає як опозиційний протягом по відношенню до тих чи інших релігійних напрямків. Для секти релігійної характерна претензія на винятковість своєї ролі, доктрини, ідейних принципів, цінностей, установок. З цим пов'язані настрої вибраності, а нерідко - і тенденція до ізоляціонізму. Різко виражене прагнення до духовного виразу (ревівалізм), ознакою якого вважається суворе дотримання певного морального кодексу і ритуальних приписів. Ця установка нерідко веде до фанатизму. Секта релігійна заперечує інститут священства, лідерство вважає харизматичним, право на нього визнає за особою, яка одержала нібито як милість Божу особливу здатність до керівництва. Підкреслюється рівність всіх членів, проголошується принцип добровільності об'єднання, робиться акцент на "звернення", що передує членству. Зазначені риси, окремо взяті, можуть бути виявлені і в релігійних об'єднань інших типів. Проте сукупність ознак характерна саме для секти релігійної. Загальні ознаки по-різному модифікуються в різних сектантських течіях. Історична доля сект релігійних неоднакова. Одні з них через певний проміжок часу припиняють своє існування. Інші з часом перетворюються в церкві або деномінації ».І Т,Д,

ЗА  ВИЗНАЧЕННЯМ  ВСІЄЇ  НЕБЕСНОЇ  КАНЦЕЛЯРІЇ  СЕКТА  -ЦЕ ТА  ЦЕРКВА ,ЯКА  Є  НЕОФІЦІЙНОЮ  РЕЛІГІЙНОЮ  ГРОМАДОЮ,ЯКА  ПРОПАГУЄ  НАСИЛЛЯ,ЧАКЛУНСТВО,СПІРИТИЗМ,ПРОСТИТУЦІЮ,БАНДИТИЗМ,КРАДІЖ,ОБМАН,ВБИВСТВА  ЛЮДЕЙ  ФІЗИЧНИМ СПОБОБОМ ЧИ МОРАЛЬНИМ.ЦЕ БУДЕ  СЕКТА ,ЯКУ  НІХТО НЕБУДЕ  РЕЄСТРУВАТИ В  ЖОДНІЙ  КРАЇНІ  СВІТУ ,,,ВОНА  Є ЗАБОРОНЕНОЮ  ВСЮДИ,ЦЕ ЛЮДИ,ЯКІ  ЛЮБЛЯТЬ  МАТЮКАТИСЯ ТА  ОБМАНЮВАТИ,КРАСТИ,КУРИТИ,УБИВАТИ,НАСИЛУВАТИ, І Т,Д,
ШАНОВНИЙ  ЧОЛОВІК  ПАВЛО ,,,БУДЬ_ЛАСКА КРАЩЕ  ЗМІНІТЬ  ДЕЩО  У СВОЇХ  ПОВІДОМЛЕННЯХ,БО Я САМ  МОЖУ  ВИПРАВИТИ....

--------------------------------------------------------------------------


 Політика (грец. politike - мистецтво управління державою):

    Діяльність органів державної влади та державного управління, що відображає суспільний лад і економічну структуру країни.


    Питання та події суспільного, державного життя.

    Певним чином спрямована діяльність держави або соціальних груп у різних сферах: економіці, соціальних і національних відносинах, демографії, безпеки і т. д.

Політика - загальне керівництво для дій і прийняття рішень, яке полегшує досягнення цілей. Політика направляє дію на досягнення мети або виконання завдання. Шляхом встановлення напрямків, яким потрібно слідувати, вона пояснює, яким чином мають бути досягнуті цілі. Політика залишає свободу дій.

Політика (грец. politike - державні або суспільні справи від грец. ????? - держава) визначає відносини з іншими суб'єктами політичних інтересів (держав, корпорацій, у всіх сферах взаємовідносин). Основу політики відображає конституція або генеральне планування великих організацій із складної ієрархією та багатопрофільної розгалуженою структурою. Політика зовнішніх і внутрішніх відносин взаємопов'язані і відображають основи самоорганізації і управління.

Поліс (грец. ?????) - самоорганізація міської громади (включаючи прилеглі володіння), яка конституювала себе як політичної формації, спільності, - особлива форма самоорганізації суспільства, типова для Стародавньої Греції. Отримала розвиток і поширення через Італію і безпосередньо через Римську імперію. З ростом держав і імперії політика взаємин з великими територіями вимагала мінливості політики та вдосконалення системи управління.

Політика, як поняття та методологія (метод і порядок застосування) сформована в полісах, де зосереджувалася управлінська еліта і різні стани, ремесла, мистецтва та школи, в яких формувалася майбутня еліта. Тому політична формація визначала політичні відносини як довгострокові права та обов'язки сторін, пізніше визначаються як стратегічні і реалізуються через функції стратегів.

У сучасну епоху політика стала схожа більше не на управління, а на маніпуляції з складною ієрархією еліт і псевдоеліт, що підпорядковане багатофакторної рефлексії на різнорівневі та багатопрофільні сигнали (стимули) в реальних умовах природних мінливих чинників і вчинків, у тому числі і неадекватних вчинків суб'єктів суспільства .

У вузькому розумінні політика - певна частина, програма або напрямок такої діяльності, сукупність засобів (інструментів) та методів (технік) для реалізації певних інтересів для досягнення визначених (суб'єктом політичного процесу) цілей в певному соціальному середовищі. Політикою також називають процес прийняття рішень, а також поведінку в суспільно-державних установах. У самоорганизующихся цивільних суспільствах політику можна спостерігати у взаємодії між певними групами людей, як наприклад, - в корпоративних, академічних, релігійних установах.

Наукове вивчення політики ведеться в рамках політології.
=============================================================

 Політичні системи та ідеології!!
На сьогоднішній день відомо 20 політичних і ідеологічних систем:

    
Авторитаризм
    
Анархізм
    
Демократія
    
Диктатура
    
Комунізм

    Консерватизм
    
Космополітизм
    
Лібералізм
    
Марксизм
    
Мілітаризм

    Нацизм
    
Націоналізм
    
Пацифізм
    
Плутократія
    
Самодержавство

    Соціалізм
    
Теократія
    
Тоталітаризм
    
Тимократія
    
Фашизм 


Відомі політичні мислителі!!!

    
Лао-цзи
    
Платон
    
Аристотель
    
Кропоткін

    Макіавеллі
    
Монтеск'є
    
Руссо
    
Беніто Муссоліні

    
Гоббс
    
Локк
    
Ленін
    
Карл Маркс

    
Михайло Бакунін
    
Макс Вебер
    
Моріс Дюверже
    
Юліус Евола


    
Політичні відносини - форми взаємозв'язку суб'єктів політики - згода, партнерство, дискусії, конфлікти, панування і підпорядкування між учасниками політичного життя.
    
Політична влада - можливість і здатність нав'язувати свою волю іншому.
    
Політичні організації - сукупність державних і недержавних інститутів, що виражають інтереси особистості, групи, суспільства.
    
Політична культура - тип ставлення до політичних явищ, що виявляється в поведінці.
    
Політична свідомість - політична психологія і політична ідеологія, мотиви політичної участі (ідеї, почуття, переживання, цінності, оцінки).
    
Суб'єкти політики - індивіди, соціальні групи, шари, організації, маси, суспільство беруть участь в процесі реалізації державної влади.

    
Зовнішня політика
    
Внутрішня політика
    
Геополітика
    
Геостратегія
    
Національна політика
    
Політична географія
    
Політологія
    
Революція
    
Наддержава
    
Стратегічна географія
    
Політична партія
    
Політичний клуб

--------------------------------------------------------------------------------------
        Історія президентства  !!!!

У перекладі з латини «президент» означає: «той, що попереду». Розвиток цього політичного інституту бере початок наприкінці XVIII століття, з формуванням перших демократичних режимів у країнах Нового і Старого Світу. Упродовж XVIII–XX століть інститут президентства став майже невіддільним атрибутом республіканської форми правління і однією з ознак демократичного ладу.

Як відомо, республіки існували з давніх-давен. Республіками були стародавні грецькі міста-поліси, у тому числі ті, що існували на території сучасної України: Херсонес, Ольвія, Пантікапей. Республікою був і Рим часів свого становлення (VI–I ст. до н. е.). В епоху середньовіччя (V–XV ст.) численні міста-республіки існували на території Італії (Венеція, Генуя, Флоренція). 1572 року час утворилася Республіка Сполучених Провінцій у Нідерландах; республіканський лад панував і в Англії часів революції (1649–1660). Але жодна з цих республік не управлялася на сучасний зразок.

Все права на материалы, размещенные на этом сайте, принадлежат Администрации Президента Украины.
01220, г. Киев, ул. Банковая, 11. 

Справочная Администрации Президента Украины – (044) 255-73-33


Žiadne komentáre: